• español
    • English
    • português
  • English 
    • español
    • English
    • português
  • Login
Search 
  •   RI-UNLZ
  • Ingeniería
  • Boletín Informativo "ComunicandoTIC"
  • Search
  •   RI-UNLZ
  • Ingeniería
  • Boletín Informativo "ComunicandoTIC"
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-2 of 2

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

ComunicandoTIC | año Nº 5, Nº 4 

Instituto de Investigaciones de Tecnología y Educación (2017-09)
Contenido: - Inscripción 2018 - Agenda MINCyT - Proyecto Red CoFI - I4 - ETIG - Galileo - Departamento IoT - ¿Sabías qué? - Espacio de Recreo
Thumbnail

ComunicandoTIC | año N°5, Nº 1 

Instituto de Investigaciones de Tecnología y Educación (Instituto de Investigaciones de Tecnología y Educación, 2016-12-20)
Contenido: - Actividades Pro Secretaría de Bienestar Estudiantil - Agenda MINCyT - Nuevo Programa Galileo: Modernización y ampliación de Laboratorios de la FI-UNLZ, por Dr. Ing Fernando Massaro - Juegos Universitarios ...

Universidad Nacional de Lomas de Zamora

Camino de Cintura y Juan XXIII, Lomas de Zamora, Buenos Aires, Argentina

Versión del Sitio 2.0.1
Contact Us | Send Feedback

Soportado por DSpace

 

 

Browse

All of RI-UNLZCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorInstituto de Investigaciones de Tecnología y Educación (2)SubjectBoletín Informativo (2)
Tecnologías de la Información y la Comunicación (2)
Publicación periódica (1)... View MoreDate Issued2016 (1)2017 (1)Has File(s)Yes (2)

Universidad Nacional de Lomas de Zamora

Camino de Cintura y Juan XXIII, Lomas de Zamora, Buenos Aires, Argentina

Versión del Sitio 2.0.1
Contact Us | Send Feedback

Soportado por DSpace