• español
    • English
    • português
  • English 
    • español
    • English
    • português
  • Login
Search 
  •   RI-UNLZ
  • Ingeniería
  • Revista Ingenium
  • Revista Ingenium - Número 2
  • Search
  •   RI-UNLZ
  • Ingeniería
  • Revista Ingenium
  • Revista Ingenium - Número 2
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Análisis de las intenciones emprendedoras de los estudiantes universitarios de Ingeniería en la Universidad Nacional de Lomas de Zamora a partir de la encuesta GUESSS 

Massaro, Fernando Gabriel; Aggio, Carlos; Baruj, Gustavo; Cappa, Andrés; Guagliano, Miguel; Pavlicevic, Juan Santiago (2015-07)
El presente estudio se propone analizar las intenciones emprendedoras de los estudiantes de grado de la Facultad de Ingeniería de la UNLZ (FI-UNLZ) en el marco de la Teoría del Comportamiento Planificado, y a partir de sus ...

Universidad Nacional de Lomas de Zamora

Camino de Cintura y Juan XXIII, Lomas de Zamora, Buenos Aires, Argentina

Versión del Sitio 2.0.1
Contact Us | Send Feedback

Soportado por DSpace

 

 

Browse

All of RI-UNLZCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Aggio, Carlos (1)
Baruj, Gustavo (1)
Cappa, Andrés (1)
Guagliano, Miguel (1)
Massaro, Fernando Gabriel (1)
Pavlicevic, Juan Santiago (1)Subject
Estudiantes de Ingeniería (1)
Intenciones emprendedoras (1)Nuevas empresas (1)... View MoreDate Issued2015 (1)Has File(s)Yes (1)

Universidad Nacional de Lomas de Zamora

Camino de Cintura y Juan XXIII, Lomas de Zamora, Buenos Aires, Argentina

Versión del Sitio 2.0.1
Contact Us | Send Feedback

Soportado por DSpace